noodles volos banner

"Δεν λες όχι στη Λάρισα"

Η διοίκηση της ΑΕΛ παρουσίασε -μέσω του εκτελεστικού διευθυντή Σωτήρη Μάρκου- στα γραφεία της ΠΑΕ, τον νέο τεχνικό, Σούλη Παπαδόπουλο, ο οποίος υπογράμμισε ότι στόχος είναι να έρθουν μόνο νίκες στα πέντε εναπομείναντα παιχνίδια ώστε η Λάρισα να μπει στα πλέι οφ. Ο Κορυδαλλιώτης προπονητής υπογράμμισε ότι υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να συμβεί κάτι τέτοιο, τόνισε ότι αν είχε αρχίσει αυτός τη σεζόν και η ΑΕΛ ήταν πέμπτη στη βαθμολογία θα είχε παραιτηθεί, σημείωσε πως όλοι οι παίκτες πρέπει να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, αν και χαρακτήρισε κάποιους εξ αυτών «ξενερωμένους», ενώ διέψευσε ότι είναι μέλος των «Austrian Boys».

Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Παπαδόπουλος: «Είναι μεγάλη τιμή, όχι μόνο για εμένα, αλλά για οποιονδήποτε βρίσκεται σε μια ομάδα όπως η ΑΕΛ, σε όποια κατηγορία κι αν βρίσκεται, διότι ομάδες σαν την ΑΕΛ είναι σημαντικές για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Ξέρω πού έχω έρθει, έχω έρθει σε μια μεγάλη ομάδα, που βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση μιας και είμαστε στο τέλος του Πρωταθλήματος και χρειαζόμαστε βαθμούς. Πιστεύω ότι με πέντε νίκες μπορούμε να είμαστε μέσα στις ομάδες των πλέι οφ. Υπάρχουν εγκαταστάσεις και για εμάς τους προπονητές παίζει μεγάλο ρόλο το πού βρίσκεσαι και το πού δουλεύεις. Εγκαταστάσεις σαν της ΑΕΛ, δεν έχουν άλλες ομάδες. Είναι αμαρτία να έχεις αυτά τα πράματα και να μην μπορείς να τα διαχειριστείς όπως πρέπει. Αυτά πρέπει να τα αξιοποιήσουμε με τον καλό τρόπο, δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Όταν ξεκινάς το καλοκαίρι και τα έχεις όλα αυτά δεν μπορείς να βρίσκεσαι σε αυτήν τη θέση, εγώ αν είχα ξεκινήσει το καλοκαίρι και είχα όλα αυτά και η ομάδα ήταν πέμπτη, θα είχα φύγει μόνος μου. Φυσικά είναι και η τύχη στη μέση, αλλά η ευθύνη βαρύνει παίκτες και προπονητές. Μόνο ο κόσμος δεν φταίει, που δεν παίζει ποδόσφαιρο. Εγώ θα κοιτάξω, όπως είπα και στον πρόεδρο, να κάνω ό,τι καλύτερο. Θέλω να ζητήσω συγγνώμη και από κάποιες άλλες ομάδες που μου έκαναν πρόταση, αλλά όταν σου κάνει πρόταση η ΑΕΛ, δεν μπορείς να πεις όχι. Η ΑΕΚ και ο Ηρακλής έχουν πάρει προβάδισμα, αλλά άμα μπούμε στα πλέι οφ όλα μπορούν να συμβούν. Να είστε σίγουροι ότι θα παλέψω πάρα πολύ και θα το δείτε».

-Προλαβαίνετε να χτίσετε ομάδα μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα; «Όπως ξέρετε, έχουν αλλάξει πολλοί ποδοσφαιριστές στην ΑΕΛ. Όταν θες να χτίσεις κάτι, το χτίζεις από το καλοκαίρι, τότε μπαίνουν οι βάσεις. Αυτό στην Ελλάδα, το έχουμε ξεχάσει. Οι προπονητές, ξέρουν ότι θα δουλέψουν και το καλοκαίρι και τον Δεκέμβρη και τον Μάη. Πρέπει να έχει ο καθένας το πλάνο του και για εμένα μετράει κάθε μέρα να είμαστε έτοιμοι και αυτό να βάλουμε στο μυαλό μας και να τα καταφέρουμε. Ο χρόνος θα δείξει. Πρέπει να πολεμήσουμε για να είμαστε έτοιμοι στην προπόνηση σήμερα αλλά και την ημέρα του αγώνα. Τα περισσότερα παιχνίδια κρίνονται στο γκολ. Τον ίδιο βαθμό δυσκολίας έχουν όλα τα παιχνίδια. Σίγουρα, θα ήθελα να ετοιμάσω την ομάδα από το καλοκαίρι. Επίσης, ήθελα να κυνηγήσω και το Κύπελλο, διότι είναι μεγάλη ευκαιρία, ειδικά για μια ομάδα σαν την ΑΕΛ. Με τα Χανιά, παραλίγο να φτάσουμε στους “4” και αυτό το είχαμε στόχο από το καλοκαίρι».

-Θα καταφέρετε να φτιάξετε ομάδα που να αποδίδει ποδόσφαιρο σε πέντε αγώνες, ή στόχος είναι μόνο η νίκη; «Ήρθα για να προσπαθήσω και να δώσω τα πάντα για να κάνω πέντε νίκες. Το έχω κάνει ξανά και ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολο, αλλά για αυτό ήρθα. Ας ξεκινήσουμε με νίκες και μετά τα πράγματα θα γίνουν πιο εύκολα, γιατί η ψυχολογία είναι το παν, τόσο για εμάς όσο και για τον κόσμο. Όταν θες να κάνεις ομάδα, δεν μπορείς να παίζεις με τον Βόλο και να χάνεις τόσες φορές. Θα μπορούσες να παίξεις και να πάρεις τουλάχιστον την ισοπαλία. Εμείς θα κοιτάξουμε να κερδίσουμε αυτήν την αγωνιστική».
 
-Ένα σχόλιο για τις μεταγραφές του Ιανουαρίου; «Αν ήμουν από το καλοκαίρι, πάλι τον ίδιο στόχο θα είχα να φτιάξω την ομάδα. Θα πρέπει να κάνω τις σωστές κινήσεις. Για εμένα οι μεταγραφές που έγιναν, πρέπει να ξέρουν ότι πλέον είναι ποδοσφαιριστές της ΑΕΛ. Αυτό είναι το βασικό από εκεί και πέρα, δεν μπορώ να κρίνω με ποιο σκεπτικό έγιναν οι μεταγραφές που έγιναν, γιατί δεν ξέρω τι σκεπτικό είχε ο προπονητής κάνοντας αυτές τις μεταγραφές. Το πιο σημαντικό είναι να ξέρεις πού βρίσκεσαι. Όλοι οι παίκτες πρέπει να καταλάβουν πού βρίσκονται και εγώ να κάνω τις καλύτερες επιλογές. Όλοι χρειάζονται».
 
- Μια μερίδα οπαδών έχει πρόβλημα με το ότι έχετε πει ότι είστε μέλος των Austrian Boys. Ισχύει; «Εγώ είχα πει, όταν μου είχε γίνει πρόταση από τη Νίκη Βόλου, πως όταν είσαι σε μια πόλη και έχεις πανηγυρίσει με τη μία ομάδα δεν μπορείς να πας στην αντίπαλη πλευρά. Όπως άλλωστε είχα πει, ότι αν είχα πάει στη Νίκη Βόλου, δεν θα πήγαινα στον Ολυμπιακό. Η μόνη ομάδα την οποία έχω στηρίξει και στηρίζω, είναι η Προοδευτική, διότι εκεί γεννήθηκα και εκεί έπαιξα ποδόσφαιρο. Από εκεί και πέρα, πήγα σε μια κοπή πίτας των οργανωμένων επειδή με κάλεσαν και αυτό έκανα και στις υπόλοιπες ομάδες που έχω πάει και θα πήγαινα και εδώ αν με καλούσαν οι οργανωμένοι. Όταν η ΑΕΛ, έπεσε στη Γ' Εθνική, ήταν σε ένα παιχνίδι με την Προοδευτική, πριν περίπου 15 χρόνια και είχα απέναντι μου τον Μιχάλη Ζιώγα σαν προπονητή. Εγώ τότε είχα πει ότι ούτε στεναχωριέμαι, ούτε κλαίω για αυτό. Αν υπάρχει κάποιος που στεναχωριέται, είναι ο κόσμος της Λάρισας και θα ήθελα να έρθω να δουλέψω εδώ».

(πηγή: athleticlarissa.gr)