Logo
Print this page

"Συνεχίζουμε με τον ίδιο ζήλο για ένα παιχνίδι που είναι όλη η χρονιά"

Για τη συνεχή βελτίωση που δίνει το δικαίωμα στον προπονητή να βάζει ένα λιθαράκι παραπάνω μίλησε ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος στη συνέντευξη Τύπου. Συγκεκριμένα, ο τεχνικός των “ερυθρολεύκων” ανέφερε: “Αντιμετωπίσαμε μια ομάδα με παίκτες Σούπερ Λιγκ και έναν προπονητή Σούπερ Λιγκ. Τα μηνύματα που είδα ήταν πως το ματς είχε ρυθμό υψηλού επιπέδου, οι δύο ομάδες προσπάθησαν να παίξουν ποδόσφαιρο και σε τέτοια ντέρμπι δεν είναι καθόλου εύκολο. Είμαι πολύ ευχαριστημένος, κάθε εβδομάδα βάζουμε ένα λιθαράκι. Μας είχε διαβάσει ο αντίπαλος, μας έκλεισε τον άξονα που είναι το δυνατό μας κομμάτι. Σε ένα παιχνίδι με τέτοια υψηλά δεδομένα ανταποκρίθηκαν οι παίκτες μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το ματς είχε ρυθμό, είχε ένταση και ο κόσμος το χάρηκε. Οι νίκες δίνουν στον προπονητή χρόνο για να δουλέψει, συνεχίζουμε με τον ίδιο ζήλο, ταπεινά για να παίξουμε ένα παιχνίδι που είναι όλη η χρονιά με μια ομάδα που παίξει πολύ καλό ποδόσφαιρο με έναν εξαιρετικό προπονητή της κατηγορίας”.

Επίσης, πρόσθεσε: “Είμαι ικανοποιημένος, αλλά τα μηνύματα που μου δίνουν οι παίκτες, με κάνουν να ζητάω περισσότερα. Οι ίδιοι οι παίκτες μού δίνουν το ερέθισμα να πηγαίνουμε ένα λιθαράκι μπροστά”.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]