Γράφας: "Πολύ καλό ποδόσφαιρο από τον Ολυμπιακό Βόλου"
- Published in Football League
Λίγα είχε να πει ο Θωμάς Γράφας στη συνέντευξη Τύπου μετά το 4-0 της ήττας της ομάδας του. Ο προπονητής του Πιερικού, που ήρθε στο ΕΑΚ τρίτη φορά στο φετινό πρωτάθλημα ως αντίπαλος (!), εξήρε την πολύ καλή δουλειά που γίνεται στον Ολυμπιακό. Συγκεκριμένα ανέφερε: "Συγχαρητήρια στην ομάδα του Ολυμπιακού που έπαιξε πολύ καλό ποδόσφαιρο. Δεχθήκαμε δύο γκολ γρήγορα κι αυτό μας επηρέασε αρνητικά. Η νίκη του Ολυμπιακού ήταν πέρα για πέρα δίκαιη. Πρέπει να ξεχάσουμε αυτό το παιχνίδι. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου στον Ολυμπιακό και τον κ. Ελευθερόπουλο οι στόχοι που έχουν θέσει να υλοποιηθούν. Ο Ολυμπιακός παρουσιάζει ένα πάρα πολύ καλό πρόσωπο, τίποτα δεν είναι τυχαίο, γίνεται πολύ καλή δουλειά".
Ο ποδοσφαιριστής Γιώργος Μπαστάνης επισήμανε: "Παίξαμε με μία από τις καλύτερες ομάδες της κατηγορίας, φάγαμε δύο πολύ γρήγορα γκολ που μας αποσυντόνισαν, αλλά η ομάδα του Βόλου ήταν καλύτερη και δίκαια νίκησε. Εμείς προχωράμε παρακάτω".
