Logo
Print this page

Βλέπουν τον στόχο να απομακρύνεται…

 

Τον στόχο να απομακρύνεται βλέπουν στον Ολυμπιακό και γνωρίζουν ότι το παιχνίδι απέναντι στον Απόλλωνα Καλαμαριάς θα είναι ίσως και η τελευταία τους ευκαιρία για να ξεκινήσουν την αντεπίθεση τους.

Οι ερυθρόλευκοι δεν έχουν δείξει καμία απολύτως αγωνιστική σταθερότητα στο πρωτάθλημα, έχοντας μόνο κάποιες «αναλαμπές», ενώ ασορτί με την εικόνα στο γήπεδο είναι και η διοικητική λειτουργία, με το ΔΣ να πέφτει στο ένα επικοινωνιακό λάθος μετά το άλλο.

Μεταγραφές που ανακοινώθηκαν, παρουσιάστηκαν, παίκτες που έκαναν δηλώσεις και έφυγαν μέσα σε μία νύχτα, χωρίς καμία ανακοίνωση για το τι έχει συμβεί, αποτυχημένες εκδηλώσεις, που δεν φέρνουν χορηγούς, αλλά μάλλον τους διώχνουν, ατοπήματα επικοινωνιακά, ανύπαρκτο γραφείο Τύπου και φυσικά αγωνιστικά σκαμπανεβάσματα που δεν δείχνουν ότι αυτή η ομάδα μπορεί να διεκδικήσει την άνοδο. Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα οι περισσότεροι φίλαθλοι να γυρνάνε την πλάτη στη διοίκηση, βλέποντας ότι μέχρι τώρα δείχνει να αποτυγχάνει και κανένα σημάδι αισιοδοξίας και ενθουσιασμού δεν φαίνεται για το μέλλον και για το «αύριο». Όλη αυτή η απογοήτευση έχει αντίκτυπο και στην προσπάθεια αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου.

Ο Ολυμπιακός υπολειτουργεί… Προσπάθεια γίνεται αναμφίβολα απ’ όλους. Κάποιοι όμως τον έχουν κάνει «μικρή» ομάδα. Με τις κινήσεις τους, με τον τρόπο που λειτουργούν και που νομίζουν ότι είναι «μαγαζάκι» τους. Όλα μετράνε στο προφίλ μίας ομάδας. Και όλα έχουν τον αντίκτυπο τους.

Στο τέλος βέβαια θα γίνει το ταμείο. Αγωνιστικά μπορεί να κερδηθεί ακόμη το στοίχημα. Αυτά τα παιδιά και ο προπονητής τους δείχνουν να το παλεύουν. Διοικητικά και οργανωτικά όμως, είναι ήδη χαμένο.   

 

Last modified onThursday, 05 February 2015 18:23
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]