Logo
Print this page

Καρράς: «Αν δεν δεχόμασταν το γκολ…»

Ο Σταμάτης Καρράς εκπροσώπησε τους ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού στη συνέντευξη Τύπου μετά το ματς με τον Ηρακλή.

«Συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου για τη μεγάλη προσπάθεια που κάναμε. Δεν τα καταφέραμε να πάρουμε αυτό που θέλαμε, αν και πιστεύω ότι παίξαμε ένα από τα καλύτερα παιχνίδια στο πρωτάθλημα. Ξέραμε ότι είχαμε μια πολύ καλή ομάδα να αντιμετωπίσουμε και πιστεύω ότι αν δεν δεχόμασταν το γκολ τα πράγματα θα πήγαιναν διαφορετικά. Προσπαθήσαμε δεν τα καταφέραμε, συνεχίζουμε με σκληρή δουλειά για να φτάσουμε στον στόχο μας».

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]