Logo
Print this page

Παπαδόπουλος: «Ήταν μία σημαντική νίκη»

Ο προπονητής του Ηρακλή, Νίκος Παπαδόπουλος μοίρασε συγχαρητήρια στους παίκτες του και χαρακτήρισε σημαντική τη νίκη επί του Ολυμπιακού Βόλου.

«Ήταν μία σημαντική νίκη απέναντι σε μία καλή ομάδα. Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν καλύτεροι, πιέζαμε ψηλά, ευτυχήσαμε να σκοράρουμε γρήγορα.

Στο δεύτερο ημίχρονο νομίζω ότι ήμασταν και πάλι πάρα πολύ καλά, κρατήσαμε στην άμυνα και πήραμε τους τρεις βαθμούς. Να δώσω συγχαρητήρια τους παίκτες μου, τους αξίζουν πολλά μπράβο. Παρά την κούραση από τα συνεχόμενα ματς έδειξαν ότι αξίζουν πολλά. Να ευχηθώ καλή συνέχεια στον Ολυμπιακό Βόλου. Εχουμε μεγάλο ρόστερ, έχουμε εμπιστοσύνη στο ρόστερ μας. Στόχος μας είναι το πρωτάθλημα και στο κύπελλο να κάνουμε ό,τι μπορούμε». 

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]