Logo
Print this page

Κρεββατάς: "Το ήθελα πολύ το γκολ"

Δεύτερη εμφάνιση στο πρωτάθλημα για τον Κώστα Κρεββατά με τον Εθνικό Σερρών και πρώτο γκολ σήμερα για τη νέα του ομάδα, ένα φανταστικό τέρμα από πολύ μακρινή απόσταση. Ο 23χρονος Βολιώτης ποδοσφαιριστής, μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου, επισήμανε: "Το ματς κρίθηκε στο πρώτο γκολ, το φάγαμε σε σημείο που τελείωνε το ημίχρονο. Το δεύτερο γκολ υπάρχει φάουλ στον παίκτη μας, μετά έγινε το 3-0. Αν η ομάδα μας το πίστευε πιο πολύ, θα μπορούσε να πάρει κάτι θετικό από το ματς".
Σε ερώτηση για το δικό του τέρμα, απάντησε: "Το ήθελα πολύ, το κυνήγησα και το πέτυχα. Προσπαθώ στις προπονήσεις, δουλεύουμε σωστά με τον κ. Κοκότοβιτς και συνεχίζουμε τη δουλειά".

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]