"Το σκορ θα έπρεπε να είναι 5-1"
- Published in Football League
Τους ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού Βόλου εκπροσώπησε στη συνέντευξη Τύπου ο γκολκίπερ Αλέξης Κασμερίδης, ο οποίος δήλωσε: "Το σημερινό παιχνίδι ήταν για εμάς ένας τελικός, θέλαμε μόνο τη νίκη. Μπήκαμε συγκεντρωμένοι, παίξαμε ένα από τα καλύτερα παιχνίδια εντός έδρας. Οι τελικές μας ήταν πολλές και το σκορ θα έπρεπε να είναι 5-1, αν ήμασταν πιο συγκεντρωμένοι. Δική μου ευθύνη στο 3-2 και από το πουθενά πήγε να γίνει ροντέο το παιχνίδι. Είμαστε μια οικογένεια στα αποδυτήρια, έχουμε νέο προπονητή με φιλοδοξίες, θέλουμε τον κόσμο στο γήπεδο και τον ευχαριστούμε που ήρθε. Στόχος να μπούμε στα πλέι οφ, αυτό θέλουμε όλοι στα αποδυτήρια".
Tagged under