Logo
Print this page

Ν.Παντέλης: "Εύχομαι να δω τον Ολυμπιακό Β. στην Α' Εθνική"

Το δικό του προσωπικό μήνυμα προς όλους θέλησε να στείλει μέσω του magnesiasports.gr, ο πρώην πλέον προπονητής του Ολυμπιακού Βόλου Νίκος Παντέλης. Όπως ανέφερε ο κ. Παντέλης: "Δυστυχώς η συνεργασία μου με τον Ολυμπιακό Βόλου τελειώνει εντελώς ξαφνικά. Ένα πολύ σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα με αναγκάζει να είμαι στην Αθήνα τουλάχιστον έως το καλοκαίρι. Θα ήταν ανέντιμο από μέρους μου να συνεχίσω να είμαι στην τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού Βόλου που έχει τόσες απαιτήσεις και θέτει πρωταγωνιστικούς στόχους από τη στιγμή που έχω ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα που με απασχολεί. Το συζητήσαμε με τη διοίκηση ώστε να είμαι ηθικά σωστός απέναντί τους και οι άνθρωποι του Ολυμπιακού με αποδέσμευσαν. Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου,  τους παίκτες τη διοίκηση και τον κόσμο και να ευχηθώ η ομάδα να ανεβεί στην Α' Εθνική. Ο Ολυμπιακός Βόλου είναι μια ομάδα που έχει δυναμική και αξίζει να βρίσκεται στην Α' κατηγορία φτάνει ο κόσμος να συνεχίσει να τη στηρίζει. Εγώ φεύγω σαν φίλος"!

Last modified onTuesday, 18 November 2014 23:49
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]