19.000 ευρώ πρόστιμο στην ΑΕΚ
- Published in Football League
Με 19.000 ευρώ πρόστιμο τιμωρήθηκε η ΑΕΚ για τα επεισόδια της Ριζούπολης και το ματς με τον Αχαρναϊκό. Η Football League ανακοίνωσε την τιμωρία την Παρασκευή.
Συγκεκριμένα:
Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της FOOTBALL LEAGUE ΟΠΑΠ, επέβαλε στην ΠΑΕ ΑΕΚ, κατά πλειοψηφία, την συνολική ποινή των δεκαεννέα χιλιάδων (19.000) ευρώ (αγώνας της 02-11-2014 με ΠΑΕ ΝΕΟΣ ΑΧΑΡΝΑΪΚΟΣ).
