noodles volos banner

Νίκολιτς: «Τιμή μου η ΑΕΚ»

Ο Νεμάνια Νίκολιτς εμφανίζεται ως μεταγραφικός «στόχος» της ΑΕΚ και ο 27χρονος επιθετικός χαρακτήρισε τιμή του το ενδιαφέρον από την Ένωση. Ο φορ της Βιντεότον μίλησε σε αθλητική εφημερίδα και εμφανίστηκε ενήμερος για το ενδιαφέρον του «Δικέφαλου», τονίζοντας πάντως πως τη δεδομένη στιγμή έχει στρέψει την προσοχή του στις αναμετρήσεις της Εθνικής Ουγγαρίας στα προκριματικά του Euro 2016.

Διαβάστε τις δηλώσεις του στην «Sportday»:

«Πληροφορήθηκα κι εγώ το ενδιαφέρον της ΑΕΚ και είναι μεγάλη μου τιμή. Ο μάνατζέρ μου χειρίζεται αυτά τα θέματα. Έχουμε τρία πολύ σημαντικά παιχνίδια με τη Βιντεότον και δύο σημαντικά με την εθνική ομάδα. Αυτή τη στιγμή θέλω να επικεντρωθώ σε αυτά τα ματς. Αργότερα θα δούμε τι μπορεί να συμβεί».

Για την ΑΕΚ: «Είναι ένα τεράστιο κλαμπ, με σπουδαία ιστορία. Με πολλά πρωταθλήματα και Κύπελλα και σίγουρα πρόκειται για ένα σπουδαίο ποδοσφαιρικό κλαμπ. Γνωρίζω πως αυτή τη στιγμή αγωνίζεται στη δεύτερη κατηγορία, αλλά σίγουρα του χρόνου θα επιστρέψει και πάλι στην πρώτη. Και ελπίζω να συμβεί αυτό».

Για το τι σκέφτεται να κάνει μετά τη λήξη του συμβολαίου του: «Όπως είπα, αυτή τη στιγμή είμαι συγκεντρωμένος στις αγωνιστικές υποχρεώσεις μου. Τα υπόλοιπα είναι θέματα που χειρίζεται ο μάνατζέρ μου».

Όσον αφορά στους οπαδούς της Ένωσης, ανέφερε: «Γνωρίζω πως η ΑΕΚ έχει από τους πλέον φανατικούς οπαδούς στην Ελλάδα. Εχει πολύ κόσμο στο πλευρό της, που την ακολουθεί πιστά σε όλα τα παιχνίδια. Είναι πάντα δίπλα στους ποδοσφαιριστές, δεν τους αφήνουν ποτέ μόνους τους και τους στηρίζουν σε όλα τα γήπεδα. Κάτι που για τον κάθε ποδοσφαιριστή είναι πολύ σημαντικό».

Σε ερώτηση για τα αγωνιστικά χαρακτηριστικά του, απάντησε: «Νομίζω πως δεν είμαι ο κατάλληλος για να περιγράψω τον εαυτό μου. Πιστεύω ότι εκμεταλλεύομαι τις ευκαιρίες που μου δίνονται. Παίρνω καλές θέσεις μέσα στην περιοχή και έχω καλό ένστικτο του γκολ. Αυτό είναι που με έχει βοηθήσει μέχρι στιγμής και αυτό πιστεύω ότι είναι το δυνατό μου σημείο. Ωστόσο, προσπαθώ να βελτιώνομαι συνεχώς σε όλους τους τομείς και γι' αυτό δουλεύω καθημερινά στις προπονήσεις».

Για το ματς της Ελλάδας με την Ουγγαρία: «Προς το παρόν σκέφτομαι μόνο το παιχνίδι με τη Φινλανδία. Για το παιχνίδι με την Ελλάδα, είναι σημαντικό για εκείνη, αλλά εξίσου σημαντικό και για εμάς. Περιμένω δύο πολύ δύσκολα και συναρπαστικά παιχνίδια, αλλά όπως προείπα, αυτή τη στιγμή προέχει το ματς με τη Φινλανδία».