Ακόμη ένα μετάλλιο για τον Κεχαγιά
- Published in Άλλα Αθλήματα
Την Κυριακή 12/6 διεξήχθησαν οι διασυλλογικοί αγώνες φιλίας κικ μπόξινγκ με 8 συλλόγους στην Άμφισσα.
Ο Βολιώτης αθλητής Ανδρέας Κεχαγιάς, με προπονητή τον Νίκο Πελνίδη, συμμετείχε στην κατηγορία εως 81κιλά ανδρών και κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο. Κέρδισε δύο αγώνες, με τον πρώτο αντίπαλο να σταματά από τα δυνατά σημεία στα πρώτα 37'', ενώ ο δεύτερος αντίπαλος αποβλήθηκε από τον πρώτο γύρο με κόκκινη κάρτα διότι περιφέρονταν αρκέτες φορές πίσω από τον διαιτητή με αποτέλεσμα να ανακόπτει εσκεμμένα τις επιθετικές ενέργειες του Κεχαγιά. Επίσης στη διάρκεια του καλοκαιριού o Κεχαγιάς θα λάβει μέρος σε πολλές διοργανώσεις, όχι πρωταθλήματα, αλλά συναντήσεις με σκοπό την προβολή και διαφήμιση του αθλήματος και των χορηγών του.
