Πετυχημένοι αγώνες για τους αθλητές του Ιπ.Ο.Τ.Ι.Σ.
- Published in Άλλα Αθλήματα
Οι αγώνες συνεχίζονται για τον ιππικό όμιλο Ιπ.Ο.Τ.Ι.Σ. με συμμετοχές σε διοργανώσεις στην Θεσσαλονίκη και την Αθήνα.
Πολύ καλές εμφανίσεις έκαναν οι δύο συμμετοχές του Ιπ.Ο.Τ.Ι.Σ στους 5ους διασυλλογικούς αγώνες που διεξήχθησαν στο Ιππικό Κέντρο Μακεδονίας. Συγκεκριμένα, η Νίκη Τσούνη με το άλογο της Condor κατέλαβε την 3η θέση στην κατηγορία της, ενώ ο Σταύρος Ανετόπουλος, με τον ίππο Tony, βραβεύτηκε για την ολοκλήρωση της διαδρομής του στην ίδια κατηγορία.
Το ακριβώς επόμενο Σαββατοκύριακο, στις 23 και 24/4, ο Ιπ.Ο.Τ.Ι.Σ εμφανίστηκε στην Αθήνα με τέσσερα άλογα όχι μόνον για για συμμετοχή σε αγώνες, αλλά και για προπονήσεις με την ομοσπονδιακή προπονήτρια της ιππικής δεξιοτεχνίας, Τ. Γεωργοπούλου.
Αναλυτικά 3η θέση στην κατηγορία της κατέλαβε η προπονήτρια του Ιπ.Ο.Τ.Ι.Σ., Αμίλια Ανετοπούλου με το άλογο της Madmax. Παράλληλα η Κωνσταντίνα Χατζή, η οποία συμμετείχε για πρώτη φορά σε ιππικούς αγώνες, κατέκτησε, με τον ίππο Lemar, την 7η θέση στην κατηγορία της μεταξύ 29 συμμετεχόντων. Επίσης οι δύο καινούργιες αθλήτριες του ομίλου, Βίκυ Μαργαρού-Κυρανούδη και Λήδα Κουτρομάνου συμμετείχαν με εξαιρετικές παρουσίες στις εξετάσεις για την άδεια ικανότητας αθλητού με τον ίππο Demon, τις οποίες και ολοκλήρωσαν με επιτυχία. Τέλος, η Έρη Αργυράκου με το καινούργιο άλογό της Jabato, έκανε εντατικές προπονήσεις για την προετοιμασία συμμετοχής σε αγώνες σύντομα.
