Logo
Print this page

Βασιλακόπουλος: «Ήταν το δικό μου και το χάρισα στο Δήμαρχο»

Για το μετάλλιο που έδωσε στον Αχιλλέα Μπέο μίλησε ο πρόεδρος της ΕΟΚ, Γιώργος Βασιλακόπουλος. Το ξαναγράψαμε οτι αυτό το μετάλλιο ανήκει στην πόλη και σε αυτόν τον υπέροχο κόσμο και θα πρέπει να κοσμήσει το Δημαρχείο του Βόλου και αργότερα το αθλητικό μουσείο. 

Πως δικαιολογήθηκε όμως ο πρόεδρος της ΕΟΚ: «Ήταν το δικό μου και το χάρισα στον δήμαρχο Βόλου. Ανεξάρτητα με όσα πιστεύει ο καθένας για τον Μπέο, είναι ο δήμαρχος της πόλης που φιλοξένησε άριστα το τουρνουά και αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους. Πρώτα από όλα στους φιλάθλους, η συμπαράσταση των οποίων ήταν συγκλονιστική, αλλά και σε όλους τους φορείς, που διοργάνωσαν το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα».

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]