Επιστολές συγχαρητηρίων για το χρυσό της εθνικής
- Published in Μπάσκετ
Από την Βουλετή Μαρίνα Χρυσοβελώνη και την δημοτική παράταξη «Επιλογή Ευθύνης-Πάμε Μπροστά» λάβαμε και δημοσιεύουμε τις παρακάτω επιστολές συγχαρητηρίων προς την εθνική μας ομάδα.
Δήλωση της εκπροσώπου των “Ανεξαρτήτων Ελλήνων”, Μαρίνας Χρυσοβελώνη για την επιτυχία της εθνικής Εφήβων: «Τα πιο θερμά μας συγχαρητήρια στους παίκτες, τον προπονητή καθώς και όλο το επιτελείο της Εθνικής ομάδας μπάσκετ Εφήβων για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα που διεξήχθη στο Βόλο. Αγωνίστηκαν με ψυχή και κατάφεραν να σηκώσουν την Ελλάδα στην κορυφή της Ευρώπης, κάνοντας μας υπερήφανους. Τους ευχαριστούμε από καρδιάς για την χαρά και την ελπίδα που έδωσαν σε όλο τον ελληνικό λαό και ευχόμαστε ανάλογη επιτυχία στην Εθνική Ανδρών θα δώσει το δικό της αγώνα τον ερχόμενο Σεπτέμβρη στο Ευρωμπάσκετ».
Τα θερμά της συγχαρητήρια προς τους αθλητές της Εθνικής Εφήβων μπάσκετ, για το χρυσό μετάλλιο που κατέκτησαν στο Eurobasket U18 εκφράζει με ανακοίνωσή της η δημοτική παράταξη «Επιλογή Ευθύνης-Πάμε Μπροστά», σημειώνοντας πως οι νέοι αθλητές μας δείχνουν το δρόμο για μια Ελλάδα της συλλογικής προσπάθειας, του ήθους, των υψηλών στόχων και της εθνικής αυτοπεποίθησης.
Αναλυτικά, στην ανακοίνωση αναφέρονται τα ακόλουθα: «Η Εθνική Ομάδα Μπάσκετ Εφήβων έκανε όλους μας, όλους τους Έλληνες, περήφανους με την εντυπωσιακή πορεία και το χρυσό μετάλλιο που κατέκτησε, αναδεικνύοντας τη χώρα μας πρωταθλήτρια της Ευρώπης στο Eurobasket U18. Η νέα γενιά συνέχισε τη μακρά παράδοση των επιτυχιών του ελληνικού μπάσκετ, αφήνοντας πολύτιμη παρακαταθήκη στις επόμενες γενιές και δείχνοντας το δρόμο για μια Ελλάδα της συλλογικής προσπάθειας, του ήθους, των υψηλών στόχων και της εθνικής αυτοπεποίθησης.
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους παίκτες και τις οικογένειές τους που τους στηρίζουν, στους προπονητές, στην Ομοσπονδία καλαθοσφαίρισης και σε όλους τους συντελεστές, για τη μεγαλειώδη επιτυχία. Ευχόμαστε στους αθλητές μας να συνεχίσουν στο δρόμο των μεγάλων διακρίσεων και κάθε επιτυχία στη ζωή τους. Αξίζουν, επίσης, θερμά συγχαρητήρια στους νεαρούς αθλητές και τους προπονητές όλων των εθνικών ομάδων που αγωνίστηκαν στο Eurobasket U18, για το εξαιρετικό θέαμα που προσέφεραν, το ήθος και τις αγωνιστικές επιδόσεις τους. Και, φυσικά, αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους Βολιώτες και τις Βολιώτισσες που, παρά τη δυσμενή συγκυρία, έδωσαν εντυπωσιακό παρών στις κερκίδες και στήριξαν την τιτάνια προσπάθεια των νεαρών πρωταθλητών.
Στο Κλειστό της Νέας Ιωνίας, όπως και στο Κλειστό της Πορταριάς, γράφτηκε μια ακόμη χρυσή σελίδα στην ιστορία του ελληνικού μπάσκετ. Ο Βόλος και ο Δήμος απέδειξαν, για μια ακόμη φορά, ότι διαθέτουν τις υποδομές, την τεχνογνωσία, τα κατάλληλα στελέχη και την εμπειρία για την ανάδειξη της πόλης μας σε εθνικό πόλο μεγάλων, παγκόσμιων και ευρωπαϊκών, αθλητικών διοργανώσεων, συνεχίζοντας μια παράδοση που ξεκίνησε το 2004 και συνεχίστηκε την προηγούμενη τριετία με τη φιλοξενία τεσσάρων παγκόσμιων αθλητικών διοργανώσεων. Και, πάνω απ’ όλα, διαθέτει δεκάδες εθελοντές, έτοιμους πάντοτε να δώσουν την ψυχή τους για την επιτυχία των διοργανώσεων, τους οποίους οφείλουμε να συγχαρούμε, να ευχαριστήσουμε και να τιμήσουμε».
Η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας-Σποράδων εκφράζει τα συγχαρητήριά της για την ελληνική νίκη των εφήβων στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Μπάσκετ και την ικανοποίησή της για την άψογη διοργάνωση των αγώνων, δηλώνοντας τα εξής: «Διπλά περήφανους μας καθιστά η κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου από την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Εφήβων Καλαθοσφαίρισης που διεξήχθη στον Βόλο. Πρώτον, επειδή η ευρωπαϊκή αυτή διάκριση από τη νέα γενιά μάς γεμίζει δύναμη κι αισιοδοξία καθώς διδασκόμαστε από το παράδειγμα της ενότητας και της συλλογικής προσπάθειας που οδηγεί σε νίκη και σε θετικά αποτελέσματα. Οι νεότεροι μας δείχνουν τον δρόμο των αξιών, όχι μόνον του αθλητισμού, μα του συνόλου της ζωής, και σηκώνοντας ψηλά την ελληνική σημαία της επιμονής, της εντιμότητας, του αγώνα και της δημιουργίας αποτελούν πρότυπο για όλους μας. Αλλά είμαστε υπερήφανοι κι ως συνδιοργανωτές αυτής της μεγάλης γιορτής του νεανικού αθλητισμού στην περιοχή μας, καθώς καταφέραμε, από κοινού με τον Δήμο Βόλου, να ανταποκριθούμε πλήρως στις απαιτήσεις της μεγάλης αυτής διοργάνωσης. Συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους συμμετέχοντες για την τήρηση του ευ αγωνίζεσθαι, και στους διοργανωτές για την εξαιρετική δουλειά πραγματοποίησης των Αγώνων.»