Οριστικά στη Β' Εθνική ο Πανιώνιος
- Published in Μπάσκετ
Στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής θα αγωνιστεί στη σεζόν 2015-2016 ο Πανιώνιος, καθώς τα διοικητικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι «κυανέρυθροι» δεν τους επέτρεψαν να δηλώσουν συμμετοχή στην Α2. Οι Νεοσμυρνιώτες, λοιπόν, συνεχίζουν να κατρακυλούν και τη θέση τους στο δεύτερο τη τάξει πρωτάθλημα θα πάρει η Ευρώπη Πευκοχωρίου, όπως ενημέρωσε την Πέμπτη (17/9) η ΕΟΚ. «Ο ΑΣ Ευρώπη Πευκοχωρίου ανέρχεται στην Α2 Ανδρών και καταλαμβάνει τη θέση του Πανιώνιου ΓΣΣ μετά τη δήλωση συμμετοχής του τελευταίου στη Β΄ Εθνική Κατηγορία Ανδρών», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
