noodles volos banner

"Η βάση της Εθνικής ομάδας είναι η άμυνά της"

Η νίκη επί της Ιταλίας «γέμισε» με αισιοδοξία τον προπονητή της Εθνικής Εφήβων, Ηλία Παπαθεοδώρου ενόψει της δύσκολης συνέχειας. 

«Ήταν μια νίκη που την χρειαζόμασταν. Ήταν απαραίτητη για να συνεχίσουμε να ελπίζουμε για πρόκριση στην επόμενη φάση. Ξέραμε την σημασία του αγώνα. Μπήκαμε όπως μπαίνουμε σε όλα τα παιχνίδια πολύ σοβαρά, πολύ συγκεντρωμένα, ανοίξαμε γρήγορα μια διαφορά δέκα δώδεκα πόντων, την συντηρήσαμε για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, φύγαμε και με είκοσι πόντους στο τέλος του τρίτου δεκαλέπτου. Αυτή η νίκη μας γεμίζει με αισιοδοξία για να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας για το αυριανό παιχνίδι" ανέφερε αρχικά και στη συνέχεια σχολίασε το "κλειδί" για την επικράτηση: "Η βάση της Εθνικής ομάδας και η βάση του ελληνικού μπάσκετ είναι η άμυνά της. Εχουμε συζητήσει, το έχουμε αποφασίσει ότι αυτό θα μας κρατήσει στις κακές στιγμές της επίθεσής μας. Χάσαμε τον ρυθμό μας για ένα πεντάλεπτο. Δεν είναι εύκολο να παίζουμε σε τόσο υψηλό ρυθμό για πάρα πολύ ώρα καθημερινά. Εχουμε πέντε παιδιά που προέρχονται από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και είναι οι βασικοί μας παίκτες και σίγουρα υπάρχει κόπωση και σωματική και ψυχολογική. Το θετικό είναι ότι συντηρήσαμε την διαφορά σε επίπεδα που δεν απειληθήκαμε άμεσα και καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη".
Για τη συνέχεια και το αποψινό ματς με την Τουρκία, είπε: "Αν δεν έχεις άγχος σημαίνει ότι δεν έχεις κίνητρο να κάνεις πράγματα, δεν έχεις στόχους, δεν βάζεις πολύ ψηλά τον πήχη. Εμείς έχουμε κάθε μέρα άγχος ακόμη και στην προπόνηση, σε κάθε μας παιχνίδι, αλλά το διαχειριζόμαστε πιστεύω με τον τρόπο που πρέπει. Αυτό που πρέπει να γίνεται είναι να το αποβάλουν τα παιδιά. Τα παιδιά δεν πρέπει να έχουν πολύ μεγάλο άγχος και πίεση. Πρέπει να το ευχαριστούνται, να παίζουν και να προχωράνε. Ο αγώνας με την Τουρκία είναι πάρα πολύ δύσκολος. Είναι μια εξαιρετική ομάδα η οποία ακόμη δεν έχει κάνει ήττα, έχει καλούς παίκτες, έχει ένα καλό σύνολο… Είναι ένα ακόμη δύσκολο παιχνίδι, όπως είναι και τα υπόλοιπα. Θα προετοιμαστούμε για να την αντιμετωπίσουμε».

Ο Μιχάλης Λούντζης δήλωσε: «Ξέραμε πως η νίκη ήταν μονόδρομος, έτσι το αντιμετωπίσαμε το παιχνίδι σε κάθε φάση και αυτό φάνηκε και από το αποτέλεσμα. Το στυλ μας είναι η άμυνα. Ξεκινάμε πάντα από την άμυνα και δεν είναι τυχαίο που καταφέρνουμε και κρατάμε τους αντιπάλους μας σε χαμηλό σκορ. Από κει και πέρα, από την καλή άμυνα προσπαθούμε να επωφεληθούμε και να τρέξουμε ή αν δεν καταφέρουμε αυτό μας βοηθά να βρίσκουμε ρυθμό στην επίθεση και για αυτό μπαίνουν και τα καλάθια. Θα είναι δύσκολος ο αγώνας με την Τουρκία. Εμείς θα μπούμε δυνατά όπως σε όλα τα ματς. Θέλουμε να πάρουμε τη νίκη. Είναι πολύ σημαντική για εμάς.
Όλα τα παιδιά πήγαμε και φωνάξαμε με τον μικρό στο τέλος. Θέλαμε να του δώσουμε λίγη χαρά και ελπίζω να το καταφέραμε. Γιατί όλα όσα κάνουμε εδώ είναι και για να ευχαριστιούνται τα παιδιά που έρχονται και μας βλέπουν».

Ο Δημήτρης Φλιώνης σχολίασε: «Πρέπει να είμαστε το ίδιο σκληροί και στα επόμενα παιχνίδια για να ανταμειφθούν οι κόποι μας. Η Τουρκία είναι μια πάρα πολύ καλή ομάδα. Το έχει αποδείξει. Εμείς πρέπει να μπούμε πολύ σοβαροί και συγκεντρωμένοι. Να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε και μέσα από την ομαδική δουλειά και μέσα από τις συνεργασίες μας να κάνουμε το καλύτερο».