Αποκλεισμός για τα κορίτσια του Ολυμπιακού
Αποκλείστηκε από την επόμενη φάση του κυπέλλου Ελλάδος μπάσκετ γυναικών ο Ολυμπιακός Βόλου. Οι ερυθρόλευκες ηττήθηκαν εντός έδρας από τον Αρη με 61-70 και είπαν από νωρίς "αντίο" στον θεσμό. Ο Αρης εμφανίστηκε πιο έτοιμος και πήρε από το πρώτο…
- Published in Γυναικείο Μπάσκετ
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
