Πήρε τη ρεβάνς η Νίκη Βόλου
Ντέρμπι μόνο στο πρώτο δεκάλεπτο ήταν η αναμέτρηση ανάμεσα στη Νίκη Βόλου και την Ανάληψη στο κλειστό της Ν. Ιωνίας, με τους "κυανόλευκους" να παίρνουν με άνεση τη ρεβάνς για την ήττα του πρώτου γύρου. Οι δυο ομάδες σχεδόν συμβάδιζαν…
- Published in ΕΣΚΑΘ
- Last modified on Saturday, 23 January 2016 21:32
