Πολύ καλή η παρουσία των Βολιωτών στο ντέρμπι της Λάρισας
- Published in Μπάσκετ
Ένας εκ των κορυφαίων παικτών της ΑΕΛ στο μεγάλο ντέρμπι με τον Γυμναστικό Λάρισας αλλά και συνολικά την φετινή χρονιά ήταν ο Μιχάλης Πολίτης. Ο Βολιώτης γκαρντ σημείωσε 17 πόντους με τρία τριποντα και συνέβαλλε τα μέγιστα στο να φτάσει η ομάδα του στην νίκη. Μίλησε στο basket247.gr για την αναμέτρηση αλλά και για την συνέχεια του πρωταθλήματος: "Για το παιχνίδι ήταν ντέρμπι για 40 λεπτά και οι δυο ομάδες το ήθελαν παρά πολύ, εμείς δουλεύαμε όλη την εβδομάδα 100%, κάθε μέρα το θέλαμε παρά πολύ, ήμασταν υγκεντρωμένοι ακόμη και όταν έφτασε το παιχνίδι στο -10 στο τέταρτο δεκάλεπτο. Το γήπεδο ήταν γεμάτο, είχε γίνει μια ωραία ατμόσφαιρα, έτσι πρέπει να είναι σε κάθε παιχνίδι. Όσο για το τέλος το τι έγινε δεν ξέρω, δεν έχω εικόνα γιατί πήγα αμέσως στα αποδυτήρια και δεν μπορώ να ξέρω. Είμαστε μια ομάδα που δουλεύει κάθε μέρα για το καλύτερο και αυτό που μας χαρακτηρίζει είναι το ότι είμαστε δέκα παίκτες έτοιμοι ανα πάσα στιγμή. Αλλά από εδώ και πέρα την αφήνουμε στην άκρη την νίκη, συνεχίζουμε γιατί έχουμε δύσκολο έργο, πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι μέχρι το τέλος".
Στο ντέρμπι ΓΣ Λάρισας-AE Λάρισας 77-82, ο Μπόγδανος για τον ΓΣΛ ήταν δεύτερος σκόρερ με 16 πόντους, ενώ για την ΑΕΛ ο Πολίτης πέτυχε 18, τους περισσότερους από τους συμπαίκτες του και ο Κουτίνας 7.