Ο κόσμος του Βόλου διψάει για μπάσκετ
- Published in Μπάσκετ
Ο κόσμος του Βόλου διψάει για μπάσκετ. Το γεγονός μαρτυρούν οι γεμάτες κερκίδες στο κλειστό του ΕΑΚ το περασμένο Σάββατο και τον αγώνα ανάμεσα στον Ολυμπιακό Βόλου και τη Νίκη. Δυο ομάδες με μεγάλη παράδοση στο άθλημα που οι συγκυρίες και οι καταστάσεις τα έφεραν έτσι ώστε να αγωνίζονται στο τοπικό πρωτάθλημα. Κι όμως ένα ντέρμπι “τράβηξε” το ενδιαφέρον των φιλάθλων που διψούν για μεγάλα παιχνίδια στην καλαθοσφαίριση. Τόσο ο Ολυμπιακός όσο και η Νίκη είχαν μάθει να αγωνίζονται είτε στην Γ Εθνική είτε στην Β΄ η ακόμα και την Α2 πιο πρόσφατα η Νίκη. Αυτή την περίοδο οι δυο ομάδες σε συνδυασμό μάλιστα με την διάλυση της Μεταμόρφωσης επιχειρούν ένα νέο ξεκίνημα με τους περισσότερους παίκτες να κατάγονται από την Μαγνησία ή τις γύρω περιοχές. Ευχή φυσικά των φίλων του αθλήματος κάποια στιγμή ένα σωματείο να ξεφύγει από την “αφάνεια” το τοπικού και να βρεθεί ψηλότερα...
