Συναγερμός στον Τύρναβο για το ματς με τον Ολυμπιακό
- Published in Football League
Συναγερμός έχει σημάνει στον Τύρναβο για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό Βόλου. Το ματς έχει κρίσιμο χαρακτήρα για τον Τύρναβο και η διοίκηση καλεί τον κόσμο να δώσει βροντερό παρών.
Έξι αγωνιστικές απομένουν για το τέλος και κάθε ματς είναι... τελικός για τους «κυανέρυθρους», γι’ αυτό είναι απαραίτητη η στήριξη των φίλων τους.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Το τελευταίο μας θεσσαλικό ντέρμπι για την κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος. Ένα παιχνίδι κομβικό με μια ομάδα που έρχεται για ρεβάνς, μετά την πολύ σημαντική νίκη που πετύχαμε μέσα στο Βόλο. Σε αυτόν τον αγώνα όλοι οι Τυρναβίτες πρέπει να δώσουμε βροντερό παρών υποστηρίζοντας την ομάδα μας».
Last modified onWednesday, 04 March 2015 13:11
